Tema
Debat

Nyheder i Autotaks

1. apr. 2022

Autotaks fejlindberetning

Fra fredag den 1. april 2022 (OG det er ikke en aprilsnar!) sætter vi vores nye ”Autotaks fejlindberetning” system i produktion.

 

Det betyder at alle værksteder, taksatorer og sagsbehandlere fremover skal benytte et nyt system til support af fejlindrapportering, forespørgsler m.m.

 

Ved at klikke på "Fejlindberetning", som ligger nederst i skærmbilledet på forsi.dk bliver man automatisk ledt over i det nye system.

Det vil også være muligt at tilgå systemet på Autotaks.dk/Hotline

 

NB! Henvendelser vedr. password, skal stadigvæk ske til:

  • For værksteder = til Jeres udbyder af Autotaks.
  • For taksatorer og sagsbehandlere = til Jeres administrator i forsikringsselskabet.

 

Ny Qapter version

Nedenstående er nyt pr. 1. april 2022:

  • Man kan vælge mellem 2D/3D visning direkte i alle zonerne
  • Ensretning af kolonneoversigten på 1000 nr. fanen og kontrollisten
  • 1000 nr. har fået samme sorteringsrækkefølge som på standardnr.

 

Validering af værkstedstilbud

F&P udviklet en ny funktionalitet i Autotaks, som kan hjælpe i samarbejdet mellem autoværkstedet og forsikringsselskabet.

Funktionen gør det muligt for værkstedet, at modtage feedback på værkstedstilbuddet inden endelig godkendelse til forsikringsselskabet.

Der er produceret en video som giver en nærmere forklaring - klik her 

 

Vil du modtage vores nyheder på mail?

Kontakt


Autotaks

Birger Bruun Jensen

Chefkonsulent
+45 41 91 91 61
Din browser er forældet, Du bør opdateres til en moderne browser. Læs mere her.